FANDOM

Yulier (ユリエール Yuriēru?) jest jedną z 10 000 graczy, którzy zostali uwięzieni w «Sword Art Online», a także srebrno-włosą użytkowniczką, która jest członkiem «Armię». Poświęca się pomocy Thinkerowi przy jego obowiązkach. Po ucieczce z «Sword Art Online» wychodzi za mąż za Thinkera.

Wygląd Edytuj

Jest srebrno-włosą kobietą o niebieskich oczach i złotych kolczykach. Nosi standardowy strój Sił Wyzwolenia.

Chronologia Edytuj

Sword Art Online Edytuj

Dziewczyna w porannej rosie (22. piętro Aincradu, październik 2024) Edytuj

Yulier stara się o pomoc Kirito i Asuny, gdy usłyszała, że dwójka silnych graczy z wyższych pięter przybyła na 1. piętro. Po odnalezieniu ich, tłumaczy, że problem tkwi wśród Armii. Ich dowódca Thinker został uwięziony przez Kibaou w wysoko poziomowym lochu, który otworzył się niedawno pod miastem. Po podróży z Kirito do wnętrza piętra, łapie Thinkera i tak jak kazał Kirito ucieka dzięki Kryształowi Teleportacyjnemu.

Po tym jak została uwolniona z Sword Art Online, wychodzi za mąż za Thinkera i pomaga mu stworzyć jego stronę MMO Tomorrow.

ALfheim Online Edytuj

Thinker i Yulier w ALO.png

Thinker i Yulier w ALO

Po powrocie do prawdziwego świata, bierze ślub z Thinkerem i i pracuje z nim przy redagowaniu strony «MMO Tomorrow». Na stronie koncentruje się na grach VRMMO ogólnie oraz informacjach i eventach odbywającej się w każdej z osobna.

Jakiś czas potem, Thinker i Yulier grają jako Undine w ALfheim Online i wraz z pozostałymi lecą do nowego Aincradu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki