FANDOM

Yolko (ヨルコ Yoruko?) jest jedną z 10 000, którzy zostali uwięzieni w «Sword Art Online». Była członkiem gildii «Złote Jabłko». Razem z Caynzem postanowiła rozwikłać tajemnicę śmierci Griseldy.

Chronologia Edytuj

Sword Art Online Edytuj

Była członkiem ośmioosobowej gildii Złote Jabłko, wraz ze swoim chłopakiem Caynzem. Pewnego dnia, znaleźli niezwykle rzadki przedmiot i urządzili głosowanie co z nim zrobić. Canyz głosował za pozostawieniem przedmiotu, więc Yolko poszła w jego ślady. Ostatecznie postanowiono sprzedać pierścień i podzielić się zyskiem. Dowódca gildii, Griselda, wyruszyła by sprzedać przedmiot, jednak została tajemniczo zamordowana. Gildia została rozwiązana, ale nie ustalono winowajcy.

Zagadkowe morderstwo w strefie (57. piętro Aincradu, kwiecień 2024) Edytuj

Podczas gdy Kirito i Asuna jedzą obiad, Yolko krzyczy widząc Caynza zwisającego z okna kościoła. Podczas rozmowy ze Schmittem, Yolko zostaje dźgnięta w plecy i pozornie umiera, wylatując z okna. Jest później widziana z żywym Caynzem przy grobie Griseldy, gdzie nagrywają przyznanie się Schmitta do winy. Niespodziewanie zostają zaatakowani przez PoH'a i dwóch innych członków Laughing Coffin. Zostają uratowani przez Kirito i Asunę, którzy rozwiązują zagadkę śmierci Griseldy; winien jest jej mąż, Grimlock.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki