FANDOM

Yuuki Kyouko (結城 京子, Yūki Kyōko?) – matka Asuny i Kouchirou.

Wygląd Edytuj

Yuuki jest wysoką kobietą w średnim wieku. Ma brązowe włosy, tak samo jak oczy, ucięte wzdłuż szczęki. Mimo pięknej twarzy, jej nos i podbródek powodują pojawienie się u niej zimnego wizerunku.

Przegląd Edytuj

Urodziła się w średnio-zamożnej rodzinie. W młodości odrzuciła swój status społeczny, pragnąc rodziny z wyższej klasy społecznej. Po tym, jak urodziła się Asuna, Kyouko zapragnęła dla niej bogatego życia, którego sama w dzieciństwie nie miała. To ona stała za wyborem Sugou Nobuyuki na jej narzeczonego, zrzucając potem winę na swojego męża.

Osobowość Edytuj

Kyouko jest osobą zimną, która zrobiłaby wszystko po to, by jej córka żyła w bogactwie i spełnieniu zawodowym. Chciała ją wyręczyć z trudnych decyzji, kierując jej życiem, jak np. zmiana szkoły, zamążpójście. Nie pochwalała ona także fascynacji jej córki grami VMMORPG, lecz gdy została przekonana przez Asunę, by weszła do AmuSphere, co spowodowało stopienie zimnego serca Kyouko, która pozwoliła córce dokonywać swoich własnych decyzji.

Chronologia Edytuj

Mother's Rosario Edytuj

Kyouko nie rozumiała fascynacji grami VMMORPG i chciała, by Asuna zmieniła szkołę oraz wyszła za swojego kuzyna, Yuuyę. Jednakże zmieniła swoje zdanie, po wejściu do AmuSphere, gdzie powróciły do niej wspomnienia z dzieciństwa, a jej zimne serce zaczęło się topić. Pozwoliła wtedy Asunie na wybór takiego życia, jakiego będzie chciała.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki