FANDOM

The Gleam Eyes był bossem 74. piętra w Sword Art Online. Był jedynym bossem, który został pokonany bez wcześniejszej strategii. Kirito pokonał go używając «Dual Blades». Był to pierwszy raz gdy Kirito użyj tego skillu przy swoich znajomych.

Wygląd Edytuj

The Gleam Eye jest ogromnym, demonicznie wyglądającym potworem, posiadającym granatową skórę, ogon przypominający kobrę i rogi, jak u kozła górskiego. Jego główną bronią jest masywny miecz Zanbatou. Pomimo swojego przydomku, wcale nie ma niebieskich oczu, ma czerwone. Jednak zmieniają się w czasie walki, jak to miało miejsce gdy walczyli z nim Kirito i Asuna.

Przegląd Edytuj

Podczas mapowania 74. poziomu, Asuna i Kirito odnajdują pomieszczenie bossa. Ciekawi zaglądają do środka, jednak widząc błysku oczu The Gleam Eyes'a uciekają ze strachem.

Kirito pokonuje The Gleam Eyes'a

Kirito pokonuje bossa używając skillu Dual Blades

Napotykają The Gleam Eyes'a ponownie, gdy zostają zmuszeni do walki by ocalić członków Sił Wyzwolenia Aincrad. Po śmierci Colberta z rąk The Gleam Eyes'a, Asuna, Kirito i Klein ruszają do pomocy. Chociaż udaje im się pokonać bossa, trzy osoby giną na miejscu i stają się pierwszymi ofiarami bossa od 67. piętra

74. piętro to także pierwsze, w którym umieszczono w pomieszczeniu bossa pułapkę Anti-Crystal Area.

Umiejętności Edytuj

  • Miecz Zanbatou
  • Purpurowa energia

Jego główną bronią był duży miecz Zanbatou, ale potrafi także wystrzelić z pyska strumień purporwej energii. Atakował zarówno mieczem, jak i pięściami, jednak podczas walki nie używał swojego wężowatego ogona. The Gleam Eyes był naprawdzę godzien bycia bossem 74. piętra. Był w stanie pokonać Siły Wyzwolenia Aincrad (choć ludzie Coberta byli już zmęczeni wyprawą), udało mu się zabić Coberta i dwójkę jego ludzi, a nawet walczyć z Kirito i Asuną. Był w stanie dopasować się do gracza używającego miecza, walnąć Asunę tak, że odleciała na kilka metrów, jak również zagrozić życiu Kleina. Niesamowitym osiągnięciem jest to, że Kirito udało się pokonać The Gleam Eyes'a prawie samodzielnie, jednak na końcu walki jego HP było bardzo bliskie zeru.

Ofiary Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Kirito jako demon

Kirito jako stworzenie podobne do The Gleam Eyes'a

  • Kiedy w ALfheim Online, Kirito użył zaklęcia zmieniającego go w potwora, łudząco przypominał The Gleam Eyes'a.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki