FANDOM

Sylph jest jedną z dziewięciu ras w «ALfheim Online».

Przegląd Edytuj

Sylphy pochodzą z Sylvain, miasta położonego na południowym zachodzie w pobliżu Ancient Forest. Sąsiadują od wschodu z Salamandrami i Cait Sithami na północy.

Ze względu na bliskie sąsiedztwo i konkurencję w zdobywaniu ograniczonych zasobów, Sylphy i Salamandrzy zacięcie ze sobą rywalizują, co doprowadziło nawet do wojny[1]. Rywalizacja nasiliła się jeszcze bardziej gdy pierwszy władca Sylphów został zabity przez Salamandrów. W wyniku tego Sylphy straciły znaczącą ilość pieniędzy[2].

Z drugiej strony, Sylphy są w dobrych stosunkach z Caith Sithami, którzy zawsze dostarczają oswojone potwory do stolicy Sylphów. W pewnym momencie połączyli siły i wspólnie zaatakowali World Tree. Choć tylko jedna rasa może dostąpić zaszczytu przemiany w Alfy i zyskać możliwość lotu bez limitu, obie rasy obiecały pomóc sobie nawzajem podczas Grand Questu[2].

Sylphy są zazwyczaj związani z kolorem zielonym i, tak jak każda z ras, potrafią latać. Sylphy wraz z Cait Sithami, Impami, Sprigganami i Undine są rasą lekką, dzięki czemu mogą korzystać ze skilla Wall Run[3].

Umiejętności Edytuj

Lot: Jak wszystkie inne rasy, dzięki poruszaniu skrzydłami Sylphy mogą unosić się w powietrzu i latać. Dźwięk ruchu skrzydeł jest podobny do dźwięku instrumentu strunowego[1].

Ukrycie: Sylphy specjalizują się w używaniu zaklęć służących do ukrycia się, co pozwala im ukryć się przed potworami i innymi graczami. Tylko gracze z wysokim poziomem szukania są w stanie znaleźć chowającego się Sylpha. Barierę można także przebić magią przenikania[1].

Zwiększona szybkość: Sylphy, tak jak Cait Sithy, znane są z niezwykłej szybkości i zwinności. Korzystają ze zwiększonej szybkości i zwinności aby wzmocnić swoje ataki[4].

Magia Wiatru: Chociaż są zdolne do nauczenia innego rodzaju magii, Sylphy są znane z mistrzostwa magii wiatru[2].

Wall Run: Jako jedna z lekkich ras, Sylphy mogą używać skilla Wall Run, który pozwala biegać po ścianach. Normalnie, istnieje limit 10 metrów, lecz ci, którzy mają wysoki poziom biegu, mogą biegać nawet do 30 metrów[3].

Znane Sylphy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa Sylph pochodzi od dzieł alchemicznych Paracelsusa z XVI wieku. Sylph to termin określający żywioł wiatru.
  • Sylph jest także nazwą powracającego ducha wiatru przywoływanego w serii Tales of.

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Powieść Sword Art Online: Tom 3, Rozdział 2
  3. 3,0 3,1 Powieść Sword Art Online: Tom 7, Rozdział 6
  4. Powieść Sword Art Online: Tom 3, Rozdział 3

Nawigacja Edytuj

Rasy ALfheim Online
Podstawowe rasy Cait SithGnomeImpLeprechaunPucaSalamanderSprigganSylphUndine
Pozostałe rasy AlfWróżka Nawigacyjna

Więcej z Fandomu

Losowa wiki