FANDOM

Więzi ( Kizuna?) jest dwudziestym trzecim odcinkiem anime Sword Art Online. Jego premiera miała miejsce 8 grudnia 2012.

Fabuła Edytuj

Kazuto wspomina kiedy odkrył prawdę i stwierdza, że zaczął grać w gry ponieważ były one ucieczką od rzeczywistości, nawet po 2 latach pobytu w SAO uważa tak samo. Mówi Sugu, że będzie na nią czekał na północnym tarasie Alne.

SAO 23 Leafa Recon

Recon rozmawia z Leafą

Suguha żałuje, że tak potraktowała Kazuto i postanawia ponownie zalogować się do ALO. Po zalogowaniu, spotyka Recona, który uciekł Salamandrom i podążał za nią. Wyznaje jej swoje uczucia i próbuje skraść jej pocałunek, ale w zamian Leafa uderza go, powodując upadek ze schodów. Recon podnosi się i mówi jej, że myślał, że gdy będzie szczery w swoich uczuciach, powinna go zrozumieć.

SAO 23 Kirito Leafa w powietrzu

Kirito i Leafa przytulają się w powietrzu

Leafa przybywa na taras, gdzie czeka na nią Kirito. Decydują się walczyć aby wyrazić swoje uczucia. Bitwa przenosi się nad ziemię, gdzie Leafa puszcza miecz aby zostać zraniona przez Kirito, ale on zrobił to samo. Ostatecznie walka kończy się gdy oboje się do siebie przytulają i Kirito wyznaje jej swoje myśli. Leafa postanawia pomóc uratować Asunę.

SAO 23 Poświęcenie Recona

Recon używa «Poświęcenia»

Kirito wzywa Yui, która informuje, że wykonanie tego zadania jest niemożliwe ze względu na ogromną ilość strażników, jednakże dodaje, że być może Kirito uda się to dzięki jego szybkości. Kirito, Leafa i Recon decydują się ponownie stawić czoła potworom. Wszystko idzie dobrze gdy Kirito zabija strażników, a Leafa i Recon są jego wsparciem. Sytuacja zmienia się gdy potwory obierają za cel pomocników; wtedy Recon używa ofensywnej magii przyciągając tym samym przeciwników. Następnie ujawnia swoją najsilniejszą czarną magię, samozniszczenie, które zabija pokaźną ilość strażników tworząc wśród ich szyku dziurę.

SAO 23 Sakuya Alicia

Sakuya i Alicia przybywają

Chwilę po ataku Recona, strażnicy ponownie atakują. Gdy Leafa zostaje otoczona, przybywa oddział Sylphów, w tym Sakuya, Alicia i oswojone Smoki. Wyjaśniają, że wiele zawdzięczają Kirito, dlatego postanowili pomóc. Leafa rusza wspomóc Kirito, osłaniając go z tyłu. Gdy Kirito podąża do wyjścia, pojawia się przed nim grupa strażników. Leafa rzuca mu swój miecz, który Kirito łączy ze swoim i przebija się przez strażników.

SAO 23 Kiito drzwi

Kirito na drzwiach

Alicia i Sakuya ogłaszają odwrót, ponieważ ich misja została zakończona. Jednakże drzwi na szczycie pozostają zamknięte. Kirito prosi o pomoc Yui, ta wyjaśnia, że administratorzy zablokowali je tak, by nikt nie mógł ich otworzyć. Kirito przypomina sobie o karcie od Asuny i daje ją Yui, która z uprawnieniami administratora otwiera drzwi.

Uwagi adaptacyjne Edytuj

Adaptowane z Powieść Sword Art Online tom 04

Więcej z Fandomu

Losowa wiki