FANDOM

Beater (ビーター Bītā?) jest drugim odcinkiem anime Sword Art Online. Jego premiera miała miejsce 14 lipca 2012.

Fabuła Edytuj

Od startu gry mija miesiąc. Do tej pory zginęło 2.000 graczy Sword Art Online. Pojawia się nadzieja na ukończenie gry - zostaje odnaleziona komnata pierwszego bossa, jest nim Illfang the Kobold Lord. Odbywa się spotkanie mające na celu pokonanie bossa, prowadzące przez Diavela. Podczas spotkania spokój zakłóca Kibaou, który obwinia beta-testerów o śmierć innych graczy i żąda przeprosin, oraz wszystkich przedmiotów jakie beta-testerzy do tej pory zgromadzili. Agil wtrąca się w zamieszanie i przedstawia poradnik, który został stworzony za sprawą wiedzy beta-testerów.

Po uspokojeniu Kibaou, Agil nakazuje graczom podzielić się na grupy. Kirito pierwszy raz spotyka Asunę, po czym łączą się w grupę. Po nocnych toastach 4. grudnia o godzinie 10:00 gracze wyruszają. Po dotarciu na miejsce o 14:30 bitwa rozpoczyna się. Grupy od A do C angażują się w walkę z Illfangiem na froncie. Grupy E i G walczą ze Ruin Kobold Sentinelami. Pierwszy pasek HP Illfanga zostaje wyczerpany. Grupa D krąży z grupą C i zmniejszają drugi pasek HP Illfanga.

W tym momencie, HP grupy Tanków spada do żółtego poziomu. Drugi pasek HP Illfanga zostaje wyczerpany. Grupa G zmienia cel i angażuje się w walkę z Illfangiem. Grupy wsparcia F i G wyczerpują trzeci z czterech pasków HP. Grupa C dowodzona przez Diavela rusza na Illfanga. Otaczają go, lecz Illfang niespodziewanie używa dai-katany i jej skilli (chociaż nie posiadał skillów katany w beta testach), przez co powala wszystkich, oddziałując na grupę C ogłuszając ich. Illfang bierze za cel Diavela i zabija go 4-uderzeniowym combo.

Kirito i Asuna zastępują Diavela i rozkazują wszystkim, aby cofnęli się o 10 kroków. Kirito skupia się na opóźnieniu ataków bossa, podczas gdy Asuna atakuje. Kirito zostaje później powalony, a grupa B (dowodzona przez Agila) udziela pomocy wraz z członkami grup A i D. Kirito wycofuje się i kieruje grupą atakujących. Grupy E i G zajmują się Senitelsami. Chociaż A, B i D zapewniają osłonę, Asuna nadal atakuje Illfanga. Ostatecznie jego HP spada poniżej 30%, na czerwony poziom. Kirito ponownie wkracza do akcji w krytycznym momencie i ogłusza Illfanga. Wszystkie grupy zaczynają atakować, jednak to Kirito zadaje ostateczny cios Sword Skillem, «Vertical Arc». Po walce Kibaou obwinia Kirito o śmierć Diavela. Kirito zakładając swój łup, po czym otrzymuje przydomek Beater.

Nowe postacie Edytuj

Nowe potwory Edytuj

Przedmioty Edytuj

  • Kirito
  • *Leather Coat
    • Leather Shirt
    • Leather Band
    • Leather Ankles
    • Healing Potion
  • Asuna
    • Wind Fleuret +4
  • Illfang the Kobold Lord
    • Axe
    • Buckler
    • Nodachi
  • Ruin Kobold Sentinel
    • Pole Axe

Sword Skille Edytuj

  • Linear - Asuna
  • Tsumujiguruma (Whirling Wheel) - Illfang the Kobold Lord
  • Hiōgi (Scarlet Fan) - Illfang the Kobold Lord
  • Ukifune (Floating Boat) - Illfang the Kobold Lord
  • Rage Spike - Kirito
  • Tsujikaze (Whirlwind) - Illfang the Kobold Lord
  • Slant - Kirito
  • Horizontal - Kirito
  • Vertical - Kirito
  • Gengetsu (Phantom Moon) - Illfang the Kobold Lord
  • Whirlwind - Agil
  • Sonic Leap - Kirito
  • Vertical Arc - Kirito (Last Attack)

Lokacje Edytuj

  • 1. piętro Aincradu: Town of Tolbana, las prowadzący bo bossa, komnata bossa 1. piętra

Uwagi adaptacyjne Edytuj

Cytaty Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki