FANDOM

Shinkawa Shoichi (新川 昌一 Shinkawa Shoichi?) jest jednym z 10,000 graczy, którzy zostali uwięzieni w «Sword Art Online», gdzie był znany jako «Czerwonooki XaXa» (赤眼のザザ Sekigan no ZaZa?). Później został graczem «Gun Gale Online» pod nazwą Sterben (ステルベン Suteruben?, po niemiecku "Umierać"). Jest również samozwańczym Pistoletem Śmierci, wraz z bratem Shinkawa Kyouji jest głównym antagonistą w Phantom Bullet.

Wygląd Edytuj

Sword Art Online Avatar Edytuj

Ogólny projekt XaXa krąży wokół czerwonego koloru, który zirytował Asunę jako nie smaczny dla oka. Nosił na sobie maskę czaszki z czerwonymi oczyma-okularami zaprojektowania ma wzór odwrotnego krzyża, a także czarną pelerynę z kapturem. Miał czerwone oczy i włosy, które wydawały się zgadzać wraz z czerwonymi okularami. Posiadał on również tatuaż gildii PK Laughing Coffin na prawym przedramieniu.

Vol 06 - 103.png

Avatar Shinkawa Shoichiego w GGO.

Gun Gale Online Avatar Edytuj

Avatar Shoichiego w Gun Gale Online, Sterben, jest podobny do xaxa z Sword Art Online. Podobnie jak jego avatar z SAO, Sterben nosi maskę czaszki wraz z czerwonymi okularami, ale również nosi ciemny optyczny kamuflaż w postaci płaszcza wokół niego. Na prawym przedramieniu, ponownie widzimy wytatuowane pół-otwarte trumny z których wystaje ramię wewnątrz które macha na cześć śmierci- jest to godło Laughing Coffin.

Osobowość Edytuj

Tło fabularne Edytuj

Chronologia Edytuj

Zdolności Edytuj

Sword Art Online (SAO) Edytuj

  • Umiejętności
    • Jednoręczny rapier

Gun Gale Online (GGO) Edytuj

  • Umiejętności
    • Tworzenie noży (Knife Creation)
    • Tworzenie broni (Weapon Creation)
  • Główne wyposażenie
    • Starship Metal Estoc - broń stworzona z umiejętności w grze
    • Materialny optyczny kamuflaż w postaci płaszcza
    • Type 54 "Black Star" - pistolet
    • Silent Assassin - broń snajperska znana równierz jako Accuracy International L115A3

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Avatar Shoichiego z GGO został nazwany MORTALE Fucile (モ ル タ ー レ · フ チ ー レ, Morutāre fuchīre?), podczas gdy jego prawdziwe nazwisko Shoichiego to Ryouichi (亮 一?), podanej w wersji internetowej.

Przypisy Edytuj

  1. Tom 6: Rozdział 16

Więcej z Fandomu

Losowa wiki