FANDOM

Salemburg (セルムブルグ Serumuburugu?) jest zamkowym miastem znajdującym się na wyspie na 61. Aincradu w Sword Art Online. Z zewnętrznej strony, zamek jest pokryty białym granitem, a jego centrum wznoszą się wieże. Otacza do park i duże jezioro, co czyni zamek niezwykle pięknym gdy światło słoneczne odbija się w wodzie. Mieszkania w tej okolicy są bardzo drogie. Swoje lokum miała tu Asuna.

Chronologia Edytuj

Sword Art Online Edytuj

Kirito po raz pierwszy pojawia się na tym piętrze, gdy zostaje zaproszony do domu Asuny na potrawkę z Ragout Rabbita, którego wcześniej upolował. Po zjedzeniu kolacji, Kirito i Asuna rozmawiają o realnym świecie i postanawiają stworzyć drużynę. Kirito, nie chcąc być niegrzeczny, opuszcza wcześnie jej dom.

Po tragicznym wypadku w gildii, Kirito i Asuna wracają do domu. Podczas gdy są w łóżku, Kirito oświadcza się dziewczynie; Asuna z uśmiechem akceptuje propozycję. Nowożeńcy kupują dom na 22. piętrze. Asuna zamierza sprzedać swój stary dom.

Kiedy gra zostaje wyczyszczona, Kirito i Asuna spoglądają jak Salemburg, wraz z innymi piętrami, rozpada się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki