FANDOM

Sachi (サチ Sachi?) jest jedną z 10 000 graczy, którzy zostali uwięzieni w «Sword Art Online» i członkinią gildii Czarne Koty Pełni Księżyca. Jest dość nieśmiałą dziewczyną bojącą się gry i umierania. Była pierwszą miłością Kirito przed Asuną.

Przeszłość Edytuj

Poza grą, Sachi wraz z innymi członkami Czarnych Kotów Pełni Księżyca (z wyjątkiem Kirito) należała do kółka informatycznego w szkole. Wydawała się być blisko lidera gildii, Keity.

Chronologia Edytuj

Sword Art Online Edytuj

Czerwononosy renifer Edytuj

Sachi przedstawia się jako członkini Czarnych Kotów Pełni Księżyca i z radością wita Kirito w gildii.

Ostatnie chwile Sachi.png

Ostatnie słowa Sachi do Kirito

Kirito pomaga jej w w zamianie miecza i tarczy z jej pierwotnej profesji na lansjera, jednakże nie mógł sobie poradzić z powodu bliskości z potworami i wynikającym stąd strachem dziewczyny przed walką. Zbliżyli się do siebie na tyle, że spali w jednym pokoju, a ich stosunki opisywano jako "dwa bezpańskie koty liżące nawzajem swoje rany". Dzielili również ze sobą część wyposażenia (podobnie jak w przypadku małżeństw). Kirito obiecał Sachi, że nie pozwoli jej umrzeć, jednak jak się okazało, nie dotrzymał obietnicy.

Została zabita 22 czerwca 2023 roku (dokładnie o godzinie 17:45:13) wraz z większością członków swoich gildii, gdy zwabieni w pułapkę nie byli w stanie pokonać potworów, ani użyć kryształu do teleportacji. Po jej śmierci, Kirito rozpaczał i czuł wstręt do siebie tym bardziej, że Keita popełnił samobójstwo, gdy dowiedział się o wypadku, który przytrafił się jego gildii.

Projekt postaci Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W powieści, Sachi śpiewała piosenkę Rudolf czerwononosy Renifer, natomiast w anime tylko ją nuciła.
  • W anime, Sachi nagrała wiadomość w krysztale i wysłała ją do Kirito pocztą, tak aby otrzymał ją w Boże Narodzenie. W powieści, Sachi pozostawiła ją we wspólnym ekwipunku i ustawiała alarm, dzięki któremu Kirito dowiedział się o tej wiadomości.
  • W drugim tomie wydania Blu-ray/DVD Sachi (Hayami Saori) śpiewa piosenkę Memory Heart Message jako 2nd Character Song. Na CD znajduje się także piosenka śpiewana przez Silicę (Rina Hidaka).
  • W 2005 roku, Kawahara Reki przyznał, że Sachi jest pierwszą miłością Kirito.[1]
  • W Sword Art Online: Infinity Moment wyposażenie Kirito zawiera przedmioty od Sachi (i Asuny) oddzielone od innych przedmiotów. Wspólne wyposażenie zawiera głosową wiadomość od Sachi, która może być aktywowana tylko w pokoju Kirito.

Przypisy Edytuj

  1. Popularity Contest Questions

Więcej z Fandomu

Losowa wiki