FANDOM

Streszczenie Edytuj

Rozdziały Edytuj

Prolog Edytuj

Na bezkresnym błękicie nieba unosił się wielki zamek zbudowany z kamienia i stali.

Owa twierdza jest wszystkim, co istnieje w tym świecie.

Według pomiarów pewnego pomocnego technika, który miał za dużo wolnego czasu, średnica pierwszego piętra miała mniej więcej dziesięć kilometrów – wystarczająco wiele, aby zmieścić w środku całe Setagaya-ku. Zamek natomiast posiadał sto pięter wznoszących się ku górze, przez co jego całkowity obszar wydawał się naprawdę niewiarygodny. Nie można było nawet próbować sprawdzić, ile waży zawierający go plik danych.

Wewnątrz było kilka dużych i niezliczenie wiele mniejszych miast oraz wiosek z mieszkańcami, równinami, a nawet jeziorami. Z wyższym piętrem łączyły jedynie schody, a istniały one w labiryntach zamieszkałych przez spore ilości potworów; odnalezienie ich i przejście przez nie nie było wcale takie proste. Jednak kiedy już ktoś otworzył wyższe piętro i dotarł do miasta, uaktywniały się «Wrota Teleportacji», które umożliwiały swobodne podróżowanie między wszystkimi odkrytymi wcześniej aglomeracjami.

Pod takimi warunkami twierdza była zdobywana już od dwóch lat. Obecnie dotarto już na 74. piętro.

Ten przeogromny zamek nosił nazwę «Aincrad». Był to świat miecza i walki, unoszący się bez celu z własną populacją, liczącą niecałe sześć tysięcy osób. Inaczej znany jako...

«Sword Art Online».

=== Rozdział 1fdsfgdsgfdsgfdghfdg fdgfdrgtergf dstfgs sdfbgfvbg

=Edytuj

Rozdział 2 Edytuj

Rozdział 3 Edytuj

yuhu

Rozdział 4 Edytuj

Rozdział 5 Edytuj

Rozdział 6 Edytuj

Rozdział 7 Edytuj

Rozdział 8 Edytuj

Rozdział 9 Edytuj

Rozdział 10 Edytuj

Rozdział 11 Edytuj

Rozdział 12 Edytuj

Rozdział 13 Edytuj

Rozdział 14 Edytuj

Rozdział 15 Edytuj

Rozdział 16 Edytuj

Rozdział 17 Edytuj

Rozdział 18 Edytuj

Rozdział 19 Edytuj

Rozdział 20 Edytuj

Rozdział 21 Edytuj

Rozdział 22 Edytuj

Rozdział 23 Edytuj

Rozdział 24 Edytuj

Rozdział 25 Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki