FANDOM

Kuradeel kontra Kirito.png

Początek pojedynku Kirito i Kuradeela

Pojedynki są dozwolonymi walkami Player vs. Player, które mogą odbywać się nawet w bezpiecznej strefie i nie zmienią wskaźnika gracza po zabiciu przeciwnika.

Gracz dostaje 60 sekund na przygotowanie się do pojedynku, po tym czasie staje do walki z przeciwnikiem.

Procedura Edytuj

Aby rozpocząć pojedynek, gracz musi wysłać prośbą do drugiego gracza. Tamten musi ją zaakceptować i zadecydować o rodzaju pojedynku.

Po zakończeniu pojedynku, między uczestnikami pojawia się okienko informujące o wyniku, jednak gracze muszą być od siebie w odległości do 10 metrów. Jeśli znajdują się dalej, okienko pojawi się zarówno u zwycięzcy jak i u przegranego.

Znane pojedynki Edytuj

Rodzaje pojedynków Edytuj

W Sword Art Online i ALfheim Online istnieją trzy rodzaje pojedynków.[1]

  • Total Loss Mode: Rzadko stosowany w SAO, ponieważ kończy się dopiero wtedy gdy HP jednego z graczy wyniesie 0, co będzie skutkować śmiercią gracza w realnym świecie. Jest używany podczas Sleep PK.
  • Half Loss Mode: Przegrywa gracz, którego HP spadnie o połowę. Rzadko stosowany w SAO, ponieważ krytyczny cios mógłby obniżyć HP przeciwnika do niebezpiecznego poziomu.
  • First Strike Mode: Jest to najbardziej powszechny rodzaj. Zwycięzcą zostaje osoba, która powali przeciwnika pierwszym uderzeniem lub zredukuje jego HP do połowy.

Przypisy Edytuj

  1. Powieść Sword Art Online: Tom 7, Rozdział 3

Więcej z Fandomu

Losowa wiki