FANDOM

Pina jest «Feathery Dragonem» Silicy i pierwszym znanym potworem, który został oswojony w Sword Art Online. Rozumie polecenia Silicy i chroni ją tak jak tylko może, jak to jej «Familiar». Pojawia się także w ALfheim Online razem z Silicą.

Wygląd Edytuj

Pina jest «Feathery Dragonem» o błękitnym ciele i skórze pokrytej delikatnymi jasnymi piórami. Zamiast ogona posiada dwa pióra.

Chronologia Edytuj

Sword Art Online Edytuj

Czarny Szermierz (35. piętro Aincradu, luty 2024) Edytuj

Pina umiera.png

Pina umiera

Pina zostaje Familiarem Silicy, po tym jak dziewczyna daje jej orzeszki, które kupiła wcześniej w mieście.

Po kłótni Silicy z członkami jej gildii, opuszcza ich nie biorąc nawet regenerujących przedmiotów. Wraz z Piną gubią się w lesie i zostają zaatakowane przez potwory. Pina ochroniła Silicę przed potężnym ciosem i umarła. Silica i jej tymczasowy towarzysz, Kirito, udają się do «Hill of Memories» na 47. piętrze aby uzyskać rzadki przedmiot mogący ożywić zwierzątko, «Pneuma Flower». Po powrocie z kwiatem do miasta, Silica używa go aby ożywić Pinę.

ALfheim Online Edytuj

Avatar Silicy w ALO.png

Pina z Silicą w ALO

Pina zostaje otworzona dzięki danym z SAO.

Umiejętności Edytuj

Pina pokazała małe zdolności lecznicze, choć pewnie nie ogranicza się tylko do tego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki