FANDOM

Nishida jest jednym z 10 000 graczy, którzy zostali uwięzieni w «Sword Art Online», a zarazem jednym z najstarszych. W grze jest rybakiem, jednak w rzeczywistości pracuje dla Tohto Broadband Connection, która utrzymuje serwery Sword Art Online. Był odpowiedzialny za utrzymywanie połączenia sieciowego przed uwięzieniem w grze.

Chronologia Edytuj

Sword Art Online Edytuj

Kirito, po nieudanej próbie złowienia ryby spotyka Nishidę na 22. piętrze Aincradu. Chłopak zaprasza starszego mężczyznę do swojego domu, gdzie poznaje Asunę. Podczas rozmowy wspomina, że jezioro w którym łowił Kirito zamieszkuje lokalny bóg, który przyjmuje formę ryby. Prosi chłopaka o pomoc w jej wyłowieniu, na co tamten oczywiście się zgadza. Wkrótce, Nishida i Kirito udają się nad jezioro, a Asuna czeka na nich na brzegu. Po połknięciu przynęty, Nishida oddaje wędkę Kirito, który wyciąga z wody ogromnego potwora, który zaczyna go gonić. Asuna w porę zabija potwora i ujawnia swoją tożsamość jako wicedowódca «Rycerzy Krwi». Kirito oddaje Nishidzie przedmioty, które wypadły z potwora.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki