FANDOM

«Mikołaj Renegat» (背教者ニコラス, Haikyō-sha Nikorasu?) jest bossem bożonarodzeniowego eventu. Pojawia się w Wigilię pod jedną z jodeł. Posiada cztery paski życia i dzierży ogromny topór. Był także pierwszym eventowym bossem, który pojawił się dopiero w oficjalnej wersji gry, więc informacje o nim były ograniczone.

Chronologia Edytuj

Sword Art Online Edytuj

Pojawia się w Wigilię 2023 na 35. piętrze w Forest of Disorietation. Po całej grze rozeszły się plotki, że po jego pokonaniu otrzymuje się niezwykle rzadki przedmiot, który jest zdolny ożywić gracza. Po odejściu z Czarnych Kotów Pełni Księżyca, Kirito dowiedział się o tym evencie od Argo. Postanowił wziąć w nim udział, ponieważ chciał ożywić Sachi, by wyjaśnić jej ostatnie słowa wypowiedziane tuż przed śmiercią. Po pokonaniu bossa, zyskuje Divine Stone of Returning Soul. Kirito był załamany, że przedmiot może ożywić jedynie gracza, który umarł w ciągu ostatnich 10 sekund. Wracając, dał go Kleinowi i jego gildii, którzy wcześniej powstrzymali Sojusz Boskiego Smoka aby Kirito mógł stoczyć spokojny pojedynek z Nicholasem The Renegadem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki