FANDOM

Miecze są główną bronią wykorzystywaną w serii.

Znane mieczeEdytuj

Sword Art Online Edytuj

  • «Elucidator» - Czarny miecz dzierżony przez Kirito. Jest uważany za jeden z niewielu demonicznych mieczy, które mogą zostać uzyskane z potworów. Lisbeth wzmocniła go do +40.
  • «Dark Repulser» - Biały miecz wykuty przez Lisbeth dla Kirito. Jest równy, albo nawet i lepszy, Elucidatorowi. Lisbeth wzmocniła go do +40.
  • «Lambent Light» - Rapier używany przez Asunę. Lisbeth wzmocniła go do +40.
  • «Anneal Blade» - Jednoręczny prosty miecz, który można uzyskać jako nagrodę w questćie. Kirito posiadł wzmocnionego «Anneal Blade +6», który potem w ME9 został wzmocniony do «Anneal Blade +7».
  • «Wind Fleuret» - Rzadki rapier używany przez Asunę na początku SAO; zastąpił jej początkowy miecz. Asuna posiadała wzmocniony «Wind Fleuret +4», który został zniszczony podczas próby ulepszenia.
  • «Liberator» - Jednoręczny prosty miecz i tarcza dzierżona przez Heathcliffa.
  • «Tyrant Dragon» - Oburęczny prosty miecz dzierżony przez Kuradeela.
  • «Karakurenai» - Zakrzywiony miecz (Katana) dzierżony przez Kleina.
  • «Guilty Thorn» - Włócznia stworzona przez Grimlocka.

Alfheim Online Edytuj

  • «The Holy Sword Excaliber» - Najsilniejszy miecz w ALfheim Online». Można go znaleźć w najgłębszych zakątkach «Jötunheimr». Jest własnością Kirito.
  • «Demonic Sword Gram» - Drugi najsilniejszy miecz w «ALfheim Online». Posiada umiejętność przenikania przez przedmioty. Jest własnością Generała Eugene.
  • «Black Iron Great Sword» - Duży czarny miecz używany przez Kirito.
  • «Long Sword» - Miecz, który zastąpił Black Iron Great Sword Kirito w późniejszych etapach ALfheim Online.

Gun Gale Online Edytuj

  • «Kagemitsu G4» - To lekka szabla zdolna do przechwytywania pocisków. Mało waży i kosztuje 150 000.
  • «Starship Metal Estoc» - Użycie rzemieślniczych umiejętności można podrobić ostrze. Jest wystarczająco silny aby zablokować i przytłoczyć Kagemitsu.

Underworld Edytuj

  • «Sword of Blue Rose» - Miecz znaleziony w jaskini białego smoka, wyciągnięty przez Eugeo i dzielony pomiędzy nim a Kirito.
  • «Goblin Sword» - Miecz od goblina, jest mały i słaby.
  • «Wooden Sword» - Osobisty czarny drewniany miecz Kirito, wykonany z gałęzi Gigas Cedar. Może się równać z Sword of Blue Rose. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki