FANDOM

Kuradeel (クラディール Kuradīru?) był jednym z 10,000 którzy zostali uwięzieni w grze, «Sword Art Online». Pierwotnie otrzymał zadanie od swojej gildii, «Rycerze Krwi», aby ochraniać Asunę. Jednak jak się później okazuje był członkiem niesławnej gildii PK, «Szyderczej Trumny».

Chronologia Edytuj

Sword Art Online Edytuj

Kuradeel, jako ochroniarz, przybył z Asuną do Algade. Był wściekły kiedy dowiedział się, że Asuna zamierza zabrać do swojego domu Kirito i ugotować dla niego Ragout Rabbita. Stał się jeszcze bardziej podejrzliwy, gdy dowiedział się, że chłopak jest Beaterem.

Kirito vs Kuradeel

Pojedynek Kirito i Kuradeela

Następnego dnia, siłą próbuje zabrać Asunę do gildii, jednakże interweniuje Kirito. Kuradeel wyzywa go na pojedynek, jednakże chłopak używa skillu «Weapon Break» i niszczy miecz Kuradeela. Kirito daje mu możliwość użycia innego miecza, w trakcie ataku do walki wchodzi Asuna i pozbawia Kuradeela drugiego miecza, Kuradeel usprawiedliwia swoją przegraną oszustwem Kirito. Następnie Asuna zwalnia go z funkcji swojego ochroniarza i rozkazuje mu teleportować się do siedziby gildii w Grandzam. Kuradeel pełen wściekłości wchodzi do teleportu.

Kirito zabija Kuradeela

Kirito zabija Kuradeela

Po dołączeniu Kirito do Rycerzy Krwi, Kuradeel odbył z nim i dwójką innych obowiązkowe szkolenie, podczas którego starał się zabić chłopaka. Ujawnił, że jest szpiegiem «Laughing Coffin». W porę przybywa Asuna i odpiera atak Kuradeela. Mężczyzna atakuje z zaskoczenia, jednakże tym razem zostaje ostatecznie zabity przez Kirito.

Umiejętności Edytuj

Sword Art Online Edytuj

  • Level: 81
  • Główne wyposażenie:
    • Tyrant Dragon」 (oburęczny prosty miecz) (zniszczony przez Kirito)
Skille[1]
Oburęczny prosty miecz Jednoręczny prosty miecz Jednoręczny sztylet Heavy Metal Equipment Battle Recovery
841 / 1000
204 / 1000
453 / 1000
755 / 1000
328 / 1000
Hiding Searching X-Ray Vision Medicine Mixing
829 / 1000
776 / 1000
697 / 1000
897 / 1000

Sword skille oburęcznego miecza Edytuj

Projekt postaci Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W internetowej wersji powieści, Kuradeel został zabity przez Asunę, która nie wahała się zadać ostatecznego ciosu.

Przypisy Edytuj

  1. Powieść Sword Art Online: Materiał dodatkowy 2
  2. Powieść Sword Art Online: Tom 1, Rozdział 7

Więcej z Fandomu

Losowa wiki