FANDOM

Klein (クライン Kurain?) jest liderem gildii «Fuurinkazan» (風林火山), oraz Czyszczącym w «Sword Art Online»[1]. Został przyjacielem Kirito po tym jak poprosił go o to, aby wyjaśnił mu, jak gra się w Sword Art Online [2]. Jego prawdziwe imię to Tsuboi Ryoutarou (壷井遼太郎 Tsuboi Ryōtarō?).

Wygląd Edytuj

Sword Art Online/Świat Realny Edytuj

Zarówno w rzeczywistości jak i grze, Klein nosi czerwoną bandanę, mającą podtrzymywać jego włosy, przewiązaną przez czoło. W SAO, jego włosy były postawione do góry i miały barwę czerwonawą, w realnym świecie są one rdzawe. Charakteryzuje się również orlim nosem i kilkudniowym zarostem na twarzy, a według Kirito, mężczyzna przypomina przystojnego zawadiakę. W czasie dwóch lat spędzonych w Aincradzie, Klein ubierał się w czerwono-czarną zbroję, podobną do tych, które nosili samurajowie, włącznie z kataną, tak jak członkowie Fūrinkazan.

Osobowość Edytuj

Przeszłość Edytuj

Klein był nowym graczem i po zauważeniu, że Kirito jest beta testerem, poprosił go o pomoc. Później dołączył do swoich przyjaciół, z którymi utworzył gildię. Klein stanowczo wspiera Kirito pomimo powszechnej negatywnej opinii w stosunku do beta testerów [1]

Chronologia Edytuj

Sword Art Online Edytuj

Początkowo, z wyglądem szlacheckiego samuraja, jest uczony przez Kirito podstaw gry. Potem obaj zostają przeteleportowani do Miasta Początku, gdzie Kayaba ujawnia prawdziwą naturę Sword Art Online i przywraca im rzeczywiste wyglądy. Potem rozstaje się z Kirito, który natychmiast rusza do następnej wioski. Spotykają się ponownie na 74. piętrze, gdzie Klein wraz ze swoją gildią konfrontuje się z oddziałami Armii. On i Kirito przychodzą z pomocą w walce z «The Gleam Eyes». Spotykają się ponownie na 75. piętrze, podczas walki z bossem, «The Skull Reaperem». Później mówi Kirito, że dobrze postąpił zostawiając go w pierwszym dniu gry, po czym odnawiają swoją przyjaźń.

ALfheim Online Edytuj

Klein jest obecny w Dicey Café Agila na «Pamiątkowym Przyjęciu Przechwycenia Aincradu». Później był obecny podczas inauguracji zawartości ALO, latającego zamku «Aincrad».

Gun Gale Online Edytuj

W mieście Yggdrasil, domu Asuny, Klein ogląda bitwę Kirito podczas turnieju «Bullet of Bullets». Widząc «Death Gun», mówi, że zna tę osobę. Ujawnia, że to jeden z członków «Laughing Coffin», czerwonej gildii z Sword Art Online.

Caliber Edytuj

Klein odradza się jako wojownik Salamander dzierżący katanę. Później pomaga Kirito otrzymać Holy Sword Excaliber.

Mother's Rosario Edytuj

Umiejętności Edytuj

Sword Art Online Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • "Klein" po niemiecku znaczy "mały".
  • Ryoutarou był jedną z osób, które na zakup SAO czekały trzy dni w kolejce przed sklepem.

Projekt postaci Edytuj

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki