FANDOM

Kayaba Akihiko (茅場晶彦 Kayaba Akihiko?) jest dyrektorem ds. rozwoju i GM (Game Masterem) «Sword Art Online». Jest również autorem projektu «NerveGeara» i «VR Seed»[1][2] i głównym antagonistą wątku Sword Art Online.

Wygląd Edytuj

Heathcliff.png

Awatar Kayaby w Sword Art Online

Kayaba Akihiko jest jedynym graczem w Sword Art Online, którego awatar nie odzwierciedla rzeczywistego wyglądu. W rezultacie, Heatcliff w niczym nie przypomina prawdziwego wyglądu Kayaby.

Jest wyidealizowaną postacią; umięśniony, wysoki i silny fizycznie. Prawie cały czas jest widoczny w stroju «Rycerzy Krwi».

Po rozpoczęciu Sword Art Online, Kayaba pojawia się jako tajemnicza zakapturzona postać z płaszczem. To jego awatar jako Game Mastera.

Osobowość Edytuj

Przeszłość Edytuj

W dzieciństwie, Kayaba uwielbiał czytać książki, niezbyt lubił granie na komputerze i dołączył do kółka matematycznego w swoim liceum. Na uniwersytecie, nie angażował się w żadne koła zainteresowań, ponieważ często pracował.

Kiedy zaczął rozwijać Sword Art Online, jego głównym marzeniem było stworzenie unoszącego się Aincradu.

Można wywnioskować, że Kayaba rozpoczął pracę nad Sword Art Online przed trzecim rokiem na uniwersytecie. Zakochał się w Koujiro Rinko, która wspomagała go przez dziesięć lat tworzenia gry i zadbała o jego ciało podczas trwania Sword Art Online.

Chronologia Edytuj

Sword Art Online Edytuj

GM 2.png

Kayaba podczas tutorialu

Kayaba pojawia się jako Game Master podczas oficjalnego tutorialu z okazji startu Sword Art Online. Wyjaśnia, że brak przycisku wylogowania nie jest błędem, ale częścią samego Sword Art Online. Oświadcza, że aby przejść grę i ujść z życiem, należy pokonać wszystkich 100 bossów.

Później wciela się w Heathcliffa i zostaje dowódcą gildii «Rycerze Krwi». Zostaje właścicielem pierwszego «Unique Skilla», «Holy Sword», i zostaje okrzyknięty najsilniejszym graczem[1]. Jako dowódca gildii, często przesiaduje w jej koszarach i wychodzi tylko w wyjątkowych sytuacjach.

ALfheim Online Edytuj

Kiedy Kirito chciał się poddać prawom administracyjnym Sugō Nobuyukiego, zapisana w sieci świadomość Kayaby pojawiła się przed jego oczami motywując do dalszej walki, przypominając mu ich walkę w Sword Art Online i jednocześnie dając mu World Seed.

Umiejętności Edytuj

Sword Art Online Edytuj

Skille[3]
Holy Sword Jednoręczny prosty miecz Walka wręcz Heavy Metal Equipment Battle Healing
Mistrzowski poziom
Mistrzowski poziom
Mistrzowski poziom
Mistrzowski poziom
Mistrzowski poziom
Searching Tracking Spiritual Light (Hate Skill) Immortality
Mistrzowski poziom
Mistrzowski poziom
Mistrzowski poziom

Ciekawostki Edytuj

Projekt postaci Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Powieść Sword Art Online: Tom 1
  2. Powieść Sword Art Online: Tom 4
  3. Powieść Sword Art Online Light Novel: Materiał dodatkowy 2

Więcej z Fandomu

Losowa wiki