FANDOM

Plik:Mapa 3 edycji BoB.jpeg

«Gun Gale Online» (ガンゲイル・オンライン Gangeiru Onrain?) jest amerykańskim VRMMOFPS, w którym głównie używa się broni. Wykorzystuje technologię FullDive by przenieść graczy do apokaliptycznego świata znajdującego się na Ziemi zniszczonej po wojnach i kataklizmach. Fabuła Gun Gale Online obejmuje 5. i 6. tom Sword Art Online. Jednym z głównych eventów w GGO jest wielki turniej pomiędzy graczami, zwany jako Bullet of Bullets.

Podstawy gry Edytuj

Podstawą gry jest zwiększenie poziomu, który z kolei zwiększa statystyki wybrane przez gracza. Ta statystyki określają styl gry postaci i działania w grze. Nie mogą tego zmienić później, więc gracze muszą wiedzieć jak chcą się rozwijać w przyszłości. Ponadto, zamiast gildii i drużyn tworzy się eskadron gry zespołowej.

Statystyki Edytuj

  • AGI (Agility) - określa prędkość poruszania się postaci.
  • VIT (Vitality) - określa stan zdrowia postaci.
  • DEX (Dexterity) - określa dokładność gracza i umiejętność uderzania celów.
  • STR (Strength) - określa nośność i umiejętność dzierżenia niektórych pistoletów.
  • DEF (Defense) - określa umiejętność obrony przed atakiem z zaskoczenia.

Skille Edytuj

Jak wiele innych VRMMO, GGO posiada system skilli, większość z nich jest związana z obsługiwaniem broni. Inne skille, takie jak «knife creation» czy «weapon creation», są używane do tworzenia broni.

Styl gry Edytuj

  • FPS ( first person shooter )

Bronie Edytuj

  • Bronie optyczne - strzelają amunicją opartą na świetle, są głównie wykorzystywane do walki z potworami. Ich skuteczność jest mniejsza podczas walki z innymi graczami, a dodatkowo mogą zostać zanegowane przez specjalne przedmioty.
  • Bronie palne - przeznaczone do walk pomiędzy graczami, ignorują większość zabezpieczeń przed broniami optycznymi.

Wylogowanie Edytuj

Gun Gale Online, tak jak i ALfheim Online, pozwala na niecałkowite wylogowanie. Gracz może wylogować się bez problemu w bezpiecznej strefie, lecz jego wirtualne ciało pozostaje przez jakiś czas. Podczas niepełnego wylogowania gracz może zostać zabity i okradziony z przedmiotów.

Serwery Edytuj

Od uruchomienia gry do pierwszego Bullet of Bullets używano jednolitych serwerów. Po pierwszym BoB serwery zostały podzielone na amerykańskie i azjatyckie, więc gracze nie mogli przejść z jednego na drugi. Serwery ponownie ujednolicono podczas czwartego BoB.

CiekawostkiEdytuj

- Stolica gry- SB Glocken jest starym rozbitym statkiem kosmicznym stąd przedrostek SB- Space batleship

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Gun Gale Online

Więcej z Fandomu

Losowa wiki