FANDOM

Grimlock - jeden z 10,000 graczy, którzy zakupili grę Sword Art Online. Były członek gildii «Złote Jabłko».

Wygląd Edytuj

Grimlock nosi ciemne ubranie i kapelusz, które dodają mu aury tajemniczości. Jest stosunkowo wysoki, ma krótkie włosy, długą grzywkę.

Osobowość Edytuj

Grimlock bardzo kochał swoją żonę, Griseldę. Jednak w przeciwieństwie do Grimlocka, jego żona nie bała się śmierci. Podczas gry w Sword Art Online była wyraźnie żywsza w grze, niż w rzeczywistości. Grimlock poczuł, że Griselda kochała grę bardziej niż swego męża. Zabił ją, ponieważ stwierdził, że nie przypomina mu już jego dawnej żony, którą kochał w rzeczywistości.

Przeszłość Edytuj

W przeszłości, przed wydarzeniami w Sword Art Online, Grimlock był żonaty razem z Griseldą.

Chronologia Edytuj

Sword Art Online Edytuj

Morderstwo w bezpiecznym obszarze Edytuj

Asuna łapie Grimlocka.png

Grimlock zostaje złapany przez Asunę

Grimlock był prawdziwym sprawcą śmierci jego żony Griseldy w grze i w rzeczywistości. Zabił ją, ponieważ nie byłzadowolony z jej zmiany osobowości. Początkowo nie chciał pomóc Caynz i Yolko w ich planie złapania zabójcy Griseldy, przez wykucie im broni, których mogą używać w bezpiecznej sferze, ale w końcu to zrobił. Zebrał Caynz, Yolko i Schmitta razem w jednym miejscu i chciał ich zabić przy pomocy czerwonej gildii, Laughing Coffin. Jednak plan się nie powiódł, ponieważ Kirito odnalazł prawdę o śmierci Griseldy i uratował Caynz, Yolko i Schmitta przed śmiercią. Grimlock został następnie złapany przez Asunę.

Nie wiadomo, co się z nim stało po wydarzeniach z Sword Art Online, ale zakłada się, że udało mu się wylogować.

Ciekawostki Edytuj

  • W czternastym odcinku anime, jego nazwisko pojawia się na chwilę jako jeden z graczy, którzy zostali wylogowani.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki