FANDOM

Kirito używa NerveGear'a

Kirito używający NerveGeara

FullDive to zastosowanie technologi, aby wejść do wirtualnej rzeczywistości wszystkimi zmysłami. Została opracowana przez Kayabę Akihiko, który stworzył również NerveGeara. Ta technologia jest często wykorzystywana w serii.

Do FullDive wymagane jest NERve Direct Linkage Environment System, lub w skrócie NERDLES (ニードルス Nīdorusu?).

Znane konsole VR Edytuj

  • Nerve Gear
  • AmuSphere
  • MediCuboid
  • Soul Translator

NerveGear Edytuj

NerveGear (ナーヴギア Nāvugia?) został stworzony przez Argus. Posiada tylko jeden interfejs, który obejmuje całą głowę i twarz gracza. To urządzenie całkowicie kontroluje świadomość gracza poprzez przechwytywanie wysyłanych sygnałów z mózgu do innych części ciała. Posiada własną baterię i elektromagnetyczny nadajnik o wysokich częstotliwościach mikrofal. Kiedy został wyprodukowany po raz pierwszy, służył do gry z puzzle, w gry edukacyjne i środowiskowe. Z tego powodu wydanie Sword Art Online wywołało taką ekscytację wśród ludzi. Podczas inauguracji SAO w 2022, przez NerveGeara blisko 10 000 graczy zostało uwięzionych w grze. Jest to pierwsza technologia VR wyprodukowana masowo.

AmuSphere Edytuj

Amu Sphere

AmuSphere, ulepszona wersja NerveGeara

AmuSphere (アミュスフィア Amyusufia?) jest ulepszoną wersją NerveGeara, która została opracowana przez RECTO Progress Inc.. System został zmieniony aby był bardziej bezpieczniejszy niż jego poprzednik. Zmniejszono częstotliwość nadajnika mikrofalowego i dodano różne czujniki, które stale monitorują ciśnienie krwi i fale mózgowe, które zmuszą system bezpieczeństwa do wylogowania, gdy będzie coś nie tak ze stanem gracza. Ponadto, AmuSphere nie jest w stanie całkowicie zablokować sygnałów ciała, w przeciwieństwie do NerveGeara.

MediCuboid Edytuj

MediCuboid (メディキュボイド Medikyuboido?) należy do tej samej generacji co AmuSphere, ale został opracowany dzięki badaniom rządowym z informacjami dostarczonymi przez Koujirou Rinko. Jest dużo większy od AmuSphere'a, zajmuje całe łóżko. Łączy się z rdzeniem kręgowym i pozwala na większą interakcję z mózgiem. Wszystkie te ulepszenia zapewniają użytkownikowi swobodniejsze odruchy i zmniejszony czas reakcji.

Poza FullDive Edytuj

Używanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki