FANDOM

«Familiar» jest oswojonym potworem, który pomaga partnerowi podczas gry w Sword Art Online.

Przegląd Edytuj

Feathery Dragon.png

Pina – Feathery Dragon i Familiar Silicy

Czasami zdarza się, że potwór zainteresuje się graczem i daje mu możliwość oswojenia w zamian za coś do jedzenia. Jeśli uda się tego dokonać, potwór zostaje Familiarem gracza i staje się cennym sojusznikiem, który pomaga graczowi[1].

Jednakże, nie wszystkie potwory mogą stać się Familiarami. Można oswoić jedynie małe i drobne potwory. Niejasne są okoliczności zachodzenia sytuacji oswojenia, jednak powszechnie wiadomo, że graczowi nie udałoby się oswoić danego potwora, jeśli wcześniej zabił wiele osobników tego gatunku[1].

Umiejętności Edytuj

Choć Familiary posiadają niskie statystyki, są w stanie korzystać ze specjalnych umiejętności aby pomagać graczowi[1]. Niektóre z ich umiejętności to:

  • «Scan» - umiejętność skanowania, dzięki której ostrzega gracza o zbliżających się potworach[1].
  • «Heal» - umiejętność uzdrawiania, która odnawia mały procent HP gracza[1].

Śmierć Edytuj

Serce Piny.png

Heart Familiara

Zdarza się, że Familiar zostanie zabity podczas walki. Kiedy ginie, pozostawia po sobie «Heart», przedmiot, który pozwala właścicielowi ożywić Familiara. Może to zrobić za pomocą «Pneuma Flower», który można znaleźć na «Hill of Memories». Jednakże, jeśli nie ożywi się Familiara w ciągu 4 dni, jego «Heart» przemieni się w «Remains», przez co nie będzie już możliwe ożywienie[1].

Możliwe Familiary Edytuj

Nazwa potwora Jedzenie
Feathery Dragon Orzeszki ziemne

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 Powieść Sword Art Online: Tom 2, Rozdział 1

Więcej z Fandomu

Losowa wiki