FANDOM

«Fūrinkazan» (風林火山 Fūrinkazan?, lit. "Wiatr, las, ogień i góra") jest jedną z Czyszczących gildii w «Sword Art Online». Jej dowódcą jest Klein.

Przegląd Edytuj

Fūrinkazan jest gildią założoną przez Kleina i grupę jego przyjaciół z prawdziwego świata. Czekali bardzo długo w kolejce by zdobyć jedną z 10.000 kopii gry. Wszyscy członkowie znali się przed rozpoczęciem gry w Sword Art Online. Klein chroni ich i dowodzi nimi, dopóki każdy z nich nie staje się zdolny do walki na głównym froncie. Nigdy nie stracili żadnego członka w walce.

Chronologia Edytuj

Sword Art Online Edytuj

Klein wspomniał, że był dowódcą gildii w poprzedniej grze, gdy Kirito zostawił go w mieście początkujących.

Czerwononosy renifer (46. piętro Aincradu, grudzień 2023) Edytuj

Fūrinkazan pomogli odeprzeć «Sojusz Boskiego Smoka», gdy Kirito walczył z bossem świątecznego zadania, «Nicholasem The Renegadem»

Niebieskooki demon (74. piętro Aincradu, 17 październik 2024) Edytuj

Kirito i Asuna spotykają Kleina i Fūrinkazan w lochach na 74. piętrze. Oni również odkryli, że członkowie «Armii» próbują samodzielnie pokonać bossa. Kiedy Kirito i Asuna śpieszą aby ocalić oblężoną drużynę, członkowie Fūrinkazan zostają z tyłu. Podczas gdy Klein i Asuna blokują The Gleam Eyes przez 10 sekund aby Kirito mógł aktywować Dual Blades, pozostali członkowie zajmują się ratowaniem członków Armii.

ALfheim Online Edytuj

Fuurinkazan na przyjęciu

Fūrinkazan na przyjęciu

Fūrinkazan zostało odnowione w ALfheim Online, jednak poza Kleinem, żaden z członków nie zmienił swojego wyglądu.

Członkowie Edytuj

Nazwa Ranga Status
Klein Dowódca gildii Aktywny
Dale Członek Aktywny
Kunimittz Członek Aktywny
Dynamm Członek Aktywny
Issin Członek Aktywny
Harry One Członek Aktywny

Więcej z Fandomu

Losowa wiki