FANDOM

Caynz (カインズ Kainzu?) jest jedną z 10 000 osób, które zostały uwięzione w «Sword Art Online». Był członkiem gildii «Złote Jabłko». Razem z Yolko postanowił rozwiązać tajemnicę śmierci Griseldy.

Chronologia Edytuj

Sword Art Online Edytuj

Był członkiem ośmioosobowej gildii Złote Jabłko, wraz ze swoją dziewczyną Yolko. Pewnego dnia, znaleźli niezwykle rzadki przedmiot i urządzili głosowanie co z nim zrobić. Canyz głosował za pozostawieniem przedmiotu. Ostatecznie postanowiono jednak sprzedać pierścień i podzielić się zyskiem. Dowódca gildii, Griselda, wyruszyła by sprzedać przedmiot, jednak została zamordowana w nieznanych okolicznościach. Gildia została rozwiązana, ale nie ustalono winowajcy.

Zagadkowe morderstwo w strefie (57. piętro Aincradu, kwiecień 2024) Edytuj

Podczas, gdy Kirito i Asuna jedli obiad, usłyszeli krzyk Yolko na widok Canyza wiszącego na oknie kościoła. Jest później widziany z żywą Yolko przy grobie Griseldy, gdzie nagrywają przyznanie się Schmitta do winy. Niespodziewanie zostają zaatakowani przez PoH'a i dwóch innych członków Laughing Coffin. Na ratunek przychodzą im Kirito oraz Asuna, którzy rozwiązują zagadkę śmierci Griseldy; winien okazuje się jej mąż, Grimlock.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki