FANDOM

Cait Sith jest jedną z dziewięciu ras w «ALfheim Online».

Przegląd Edytuj

Cait Sith pochodzą z Zachodu i posiadają własne Butterfly Valley, jedną z trzech ścieżek do World Tree. Stolica Cait Sithów, w kształcie zamku - Freelia, graniczy z terytorium Puca na północy i z terytorium Sylphów na południu.

Reakcja Cait Sith

Reakcja Cait Sith po pociągnięciu za ogon

Główną różnicą pomiędzy Cath Sith, a pozostałymi rasami jest taka, że Cath Sith posiadają kocie uszy i ogony, które pomimo, że są cyfrowo stworzone wysyłają do mózgu zmysły dotyku. Te dodatkowe kończyny są bardzo wrażliwe i powodują, że Cait Sith odczuwają dziwne odczucia, gdy ktoś je tam dotyka.[1]

Inna unikalną cechą Cait Sith jest zdolność do oswajania potworów i możliwość używania ich w walce. Są oni znani jako jedna z klas lekkich i mają możliwość używania run.[2]

Cait Sith znane są z dobrych stosunków z Sylfami, którzy przekazali swoje oswojone potwory do stolicy Sylphów. W pewnym momencie, zawarli traktat i połączyli siły, aby wspólnie zaatakować World Tree. Choć tylko jedna rasa może ukończyć wyścig i osiągnąć obiecaną nagrodę - nieograniczoną zdolność latania i przekształcenia w rasę Alfów, dwie rasy obiecały sobie pomóc w wyścigu w Wielkim Zadaniu.[3]

Znani Cait Sith Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Etymologia nazwy Cait Sith wywodzi się z mitologii celtyckiej. Były to bajki o stworzeniach, które przypominały duże, czarne koty z białą plamą na klatce piersiowej. Niektórzy wierzyli, że były to naprawdę czarownice, które mogły przekształcić się w koty dziewięć razy.

Przypisy Edytuj

  1. Powieść Sword Art Online: Tom 8, Caliber
  2. Powieść Sword Art Online: Tom 7, Rozdział 6

Nawigacja Edytuj

Rasy ALfheim Online
Podstawowe rasy Cait SithGnomeImpLeprechaunPucaSalamanderSprigganSylphUndine
Pozostałe rasy AlfWróżka Nawigacyjna

Więcej z Fandomu

Losowa wiki