FANDOM

Alice Schuberg (アリス・ツーベルク Arisu Tsūberuku?) to jedna z głównych bohaterów w sadze Alicyzacja. Jest niezwykle utalentowaną córką wójta wioski Ruild i najlepszą przyjaciółką z czasów dzieciństwa Kirita i Eugeo.

W konsekwencji złamania świętej zasady Kościoła Aksjomatu, Alice została porwana przez Deusolberta Synthesis Seven i zmuszona przez Najwyższego Kapłana do zostania Rycerzem Integralności. Zapominając o swojej przeszłości, została obdarowana nowym imieniem: Alice Synthesis Thirty (アリス・シンセシス・サーティ, Arisu Shinseshisu Sāti).

Wygląd Edytuj

Alice ma błyszczące niebieskie oczy i długie złote włosy związane w warkocza białą kokardką. Na głowie ma białą opaskę.

Jako dziecko nosi niebieską spodniczkę z krótkim rękawem, biały fartuszek i białe buty, a jako rycerz integralności Alice nosi złotą zbroję, długą, niebieską pelerynę, biało niebieską spódnicę i złote buty.

Osobowość Edytuj

Alice jest zdeterminowaną i serdeczną dziewczyną. Z pozoru wydaje się być zimna i poważna, jednak przy bliższym poznaniu potrafi być lekkomyślna i żądna przygód.

Chronologia Edytuj

Projekt Alicyzacja Edytuj

Alicyzacja: Początek Edytuj

Alicyzacja: W toku

Alicyzacja: Zwrot

Alicyzacja: Droga na szczyt

Alicyzacja: Podział

Alicyzacja: Zjednoczenie

Alicyzacja: Inwazja

Alicyzacja: Eksplozja

Alicyzacja: Przebudzenie